Work day!

Jajo, det tog ett tag att komma upp och ännu är jag inte vaken, klockan är alldelles för lite för att mitt huvud ska fungera korrekt! Vaknade faktiskt all by me, innan klockan ringde. Då är det jävla illa! Speciellt eftersom jag gick och la mig för typ exakt fyra timmar sedan.. det är illa eftersom jag blir så lättirriterad när jag inte får sova. Aja, hur som,

blev Malmö igår, på okänd destination. Trevligt! Men ni som känner mig vet att jag är en jävla ärta på att hitta (det är ju inte lätt när det är svårt)

 Eftersom jag skulle jobba så fick jag ju givetvis ta det lugnt och det tycker jag absolut att jag gjorde! Sedan blev jag hemskjutsad, ännu mer trevligt. Om inte praktiskt som fan!
Äe det kan vara en riktig pärs att jobba på helger, speciellt eftersom man börjar så tidigt, tack och lov slutar jag varierande tider. Men fyra är max, så det är skönt!

Men det blir bara så jobbigt eftersom det går verkligen inte att gå ut och sedan upp och jobba. SÅ de helger jag vill gå ut med girlsen och röjja stan - så ser jag till att inte jobba. BRA VA? Kanske dags att börja klä på sig nu ..? Näähäää, jag ska åka om typ en timme och 20 minuter


POUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0